درآمد از طریق بیت کوین

کسب درآمد

با سلام ... ورود شما به وبلاگ ptchelp را خوش آمد ميگويم . از این به بعد وبلاگ بروز نمی شود.و همه اطلاعات به سایت شخصی من منتقل خواهند شد ... باتشکر.


 

 

در حال حاضر 1 بیت کوین معادل 400 دلار است

قیمت لحظه ای بیت کوین : کلیک کنید

 

بیت کوین چیست؟ بیت کوین یک پول غیرمتمرکز است (یه پول مجازی)

 

 

ویژگی های بیت کوین:

 

هیچ کشوری از بازکردن حساب بیت کوین تحریم نیست.

 

قابلیت تبدیل بیت کوین به ریال به ساده ترین راه ممکن با استفاده از صرافی های ایرانی

 

نیاز نداشتن به حساب های اینترنتی مثل پیزا یا پی پال

 

برای این که بتونین بیت کوین به دست بیارین اول باید یه شماره حساب داشته بشین

 

که از سایت blockchain می تونین یک حساب برای خودتون بسازین

 

 

برای آموزش ثبت نام برای حساب بیت کوین این جا کلیک کنید(آموزش تصویری)

 

 

بعد از باز کردن حساب بریم سراغ راه های کسب بیت کوین

 

سایت های زیادی هستند که میشه ازشون بیت کوین کسب کرد. یه سایت همین جوری

 

مفتی مفتی بیت کوین میده یه سایت دیگه به ازای دیدن اگهی یکی دیگه برای دیدن ویدئو

 

یکی دیگه برای انجام کار و همین جوری هستن ولی بیشترشون چرتن

 

من بهترین سایت ها رو بهتون معرفی میکنم تا بیشترین درآمد رو داشته باشین

 

سایت اول: free bitcoin

 

 

این بهترین سایته همونیه که مفتی مفتی بیت کوین میده!

 

برای ثبت نام روی لینک زیرکلیک کنید.

 

www.freebitco.in

 

 

برای آموزش فعالیت در این سایت این جا کلیک کنید.

 

اثبات برداشتی های من از این سایت

 

 

 

---------------------------------------------------------------------------------

 

سایت دوم:btcclicks

 

 

این سایت به ازای مشاهده آگهی بیت کوین میده.

 

برای ثبت نام در این سایت روی لینک زیر کلیک کنید.

 

برای آموزش ثبت نام این جا کلیک کنید

 

https://btcclicks.com

 

اثبات برداشتی من از این سایت

 

 

 

---------------------------------------------------------------------------------

 

سایت سوم:coinad

 

برای ثبت نام این جا کلیک کنید.

 

 

اثبات برداشتی من از این سایت(برای دیدن عکس در اندازه واقعی رو اون کلیک کنید)

 

 

 

 

______________________________________________________________________

 

 

 

 

معرفی صرافی ها برای تبدیل بیت کوین به ریال

 

coinava.com

 

irchange.org

 



نظرات شما عزیزان:

رلب
ساعت21:44---19 آذر 1392
سلام

اين عكس رو گذاشتي يعني چندتا بيت كويين گرفتي ؟


پاسخ:سلام دوست عزیز همین که تو عکس دیده میشه من 0.0006986 بیت کوین برنده شدم که تقریبا میشه 7 ده هزارم البته آدرس من تو قسمت TOP 10 JACKPOT WINNERS است.9 امین آدرس مال منه.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

سرزمين دانلود ، عکس عاشقانه جديد ، اس ام اس هاي عاشقانه